RSS
Post Icon

protes di sana sini

Update berita utama di sekitar saya;

Protest in Sudan~NewsDaily & SudanTribune
Protest In Egypt~AlJazeera & Reuters
Protest in Jordan~AlJazeera & Latimes

Jika pertengahan bulan lalu, hangat mengenai Tunisia. Kini, kebangkitan Timur Tengah semakin marak. Mungkinkah 'intifada Timur Tengah' sedang bermula? Banyak faktor boleh diselongkar, banyak aspek boleh difikirkan, banyak langkah boleh diambil. Namun, kebangkitan yang bersahut-sahutan ini pasti menggetarkan musuh Allah, Yahudi laknatullah.

Semoga sahabat-sahabat di Mesir selamat semuanya. Dengar khabar, rangkaian telefon ke Mesir sudah terputus! Semoga kami di Jordan juga sihat dan selamat untuk meneruskan permukiman ilmu di bumi Anbiya' ini, insya Allah. Takbir!

~Japanese Cotton Cheese Cake~

Alhamdulillah, malam hari jadi saya raikan bersama my housemate. Inilah hasil kami..our last birthday celebration together in Bayt Smiley. Kek yang sangat lembut dan tidak muak sama sekali. Bayi berumur 6 bulan dan orang tua yang tiada gigi tentu seronok menikmatinya! Apatah lagi saya yang memang gemar akan kek. Dalam sekelip mata sudah tinggal separuh daripada loyang kek. huhu.

Pulut kuning by Ummu, thank u dear!

Malam tadi kami raikan bersama kawan-kawan rapat, ahli-ahli BTN. Terima kasih atas jamuan, ucapan, sambutan dan hadiah-hadiah daripada kalian. Memori terakhir sambutan hari lahir di sini insya Allah. Semoga Allah memelihara perhubungan kita. Love you guys!! (^_~)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 walk-the-talk: