RSS
Post Icon

sanah helwah safwan!

Sanah helwah Muhammad Safwan Hafiz!

Da besar adik along.. (fizikal pon makin 'sihat'..isk isk, lagi berat daripada along!)

Me: Banyak menabung tak? Kalau tak cukup duit, tak boleh la nak datang sini tahun depan. Duit flight sendiri-sendiri yer, sampai sini, baru along bley support.
Hafiz: Dalam tabung ada je. Kat bank pon ada juga.
Me: Tapi, ada lagi 1 syarat... Hafiz kena slim dulu la.. kalau tak, tak muat flight, kang jadi cam bluehyppo.. hehee
Hafiz: Buat umrah boleh je, takkan flight ke Jordan tak muat.
Me: Penumpang-penumpang flight ke Jordan kena orang slim-slim jek. haha

Insya Allah Hafiz bakal menduduki peperiksaan UPSR hujung tahun ni.
Buat yang terbaik yer, dik! Persiapkan diri dengan kefahaman & latih tubi terbaik. No PSP anymore for this time being.

"Along, pakai tudung, ada kawan abah datang"
"Biar Hafiz temankan along la, bahaya along keluar malam-malam sorang-sorang (padahal hanya nak ke pasar malam je)"
"Along jangan risau, Hafiz jaga along" katanya semasa kami berjalan berdua di Mekah untuk menunaikan umrah. Ketika itu, baru melepasi 'gangguan' lelaki-lelaki arab.

Saat kelahiran hafiz, kami sangat gembira!!
Semoga adik along kekal menjadi anak soleh dan hamba yang taat, berjaya dunia akhirat.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 walk-the-talk:

Raihana Nazri said...

akak, nama adek kite sama..
cuma nama adek sy cute skit..
aha
ahmad safwan badri
yang terpuji lagi suci bak bulan purnama :D

ainshams said...

oo ek? huhu.. xleh nk letak bulan purnama la.. sbb mak akak dah jd bulan purnama, 'badariah'.
nama hafiz tu akk yg kasi.. ngeee, berkenan kt nama tu! lahir2 jek trus panggil.

'Aqilah said...

alahai..
ko ada adik nama safwan jugak ke..

ak tk tnya ko lagi apa nama adek ko yg sehat ni..
safwan rupanya..=)

ainshams said...

qila, ahaa..safwan tu ayah aku yg nak. Aku lak berkenan nama Hafiz.. so, gabungan jela..sbb tuh pjg sket name adek 2 yg last..

cik santun.. said...

kak ainnnn.. anak buah kita shahid sofwan, ngeee..

sebenarnye nk cakap, adik akk mmg sgt ........... (dot dot dot), hilang kate2.. tktau, td ade bnde nk cakap sekali lupe, ekekeke..

sib baik kecik, kalau dh besar, mmg kite nk ngorat dh.. hihi..=)

ainshams said...

ciksantun: yeaa..huhu, name 'safwan' mmg cam best kan.
adek akk mmg ape?? teruskan berkata2.. huhu..
nk ngorat? haha..dye kecik lg la.. tp, mmg dye slalo protect along dye sejak kecik. terharu T_T