RSS
Post Icon

hujung minggu ramadan

Biskut cornflakes

Tiba-tiba tak nak menulis panjang-panjang sebab nak menguli banyak menda.. huhu. Yang pasti, ini adalah weekend terakhir bulan Ramadan di Jordan, insya Allah. Seakan tak percaya, terasa sangat pantas masa berlalu, kini sudah masuk malam ke-26 ramadan..berbaki 5 hari BONUS tawaran Rabb.

Terima kasih kepada adik-adik juniors yang turut membantu membuat sekut-sekut raya ni.. naik lenguh jari den! huhu. Memori membuat kuih raya bersama-sama eh =P

Di saat kita sedang ralit membuat biskut-biskut raya, membeli baju raya dan lain-lain, usah diabaikan solat terawikh dan ibadah-ibadah yang sepatutnya dilakukan dalam bulan Ramadan Al-Mubarak ini. Hargailah nilai Ramadan yang ada sebelum datang harapan untuk menikmati kemeriahan Syawal.

Tak dilupakan, Alhamdulillah kami pelajar tahun akhir berpeluang menikmati cuti raya 11 hari (8-18 September), sooo happy!!! (^_^) Maka, bolehlah meronda menziarahi mantiqah-mantiqah lain jugak..hehe. raya terakhir di perantauan kan..

Oh, esok bermula minggu Urology (sakit tuan) dan 'berkesempatan on-call' sebelum raya (mujurlah bukan pada hari raya,huhu).

"Urology=happy, tengok macam aku," Dr Rami Al-Azab

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 walk-the-talk:

Fez said...

Rami azab one of my fav-doc.. miss him..:P

ainshams said...

fez, tuhla..aku nmpk dye, mmg teringt kt ko.. dye makin sihat skg.. 'full of love'.. =P